Tack

För en fantastisk kväll- bästa Henrik och Ronny 💞
Tog mig m buss å vagn till Mölndal. Mitt största var att få på mig byxorna ! Det gick bara inte att knäppa!
Tur att jag i påskpresent av Cornelia fick ett par riktigt coola festbyxor m resår i midjan.
Mötte upp gänget på Weaver hotel innan vi tillsammans gick till värdparet. 
Deras hem är fantastiskt - så fint. Varmt. Inbjudande.
Mingel m bubbel på balkongen. Jag drack alkoholfritt.
Middagen var såå god


Cevice till förrätt
 Fläskfile m potatis terrin ( tror jag det heter) till huvudrätt.
Avslutades m äppelpaj m toscatäcke. Den vann Henrik Palles äppelpajstävling med för ett antal år sen.
Middag m prat - så kul. Vi köpte biljetter till Hellmans drängars julshow. Anders som jag satt brevid sjunger i kören.
Ska bli skoj att gå å lyssna på.
Tack för en härlig kväll!
Önskar Dig en fin söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback