Så överraskad

Jag trodde att jag ich Felicia skulle till Klädkällaren.
Och att vi på vägen skulle släppa av de andra i Slottskogen.
Felicia ville köra vilket inte är ovanligt men hon körde fel. Missade en avfart. Och nästa.
Jag började ana lite ugglor i mossen.
I höjd m Mölndal började jag fundera och tänka på att jag skulle jobba på kvällen.
Bara vi hinner hem till det.
Bilen rullade söderut.
I Varberg svängde vi in.

Lunch på Max. Lite kallt men men.
Marknad på torget. Vi köpte frukt och ost.
Sen åkte vi ytterligare en bit till en fin stuga.
Och här fick jag veta att jag inte skulle jobba.
De hade pratat m Marie och samo.
Så fint 💞

Stugan. Här är det framdukat m pyssel. Vi målade flaskor. Roligt men svårt.
Lite olika resultat men personliga.
Presenten var skumharar 🥰
Vi handlade. Grillade å åt ute.
Sen promenerade vi till havet.




Så fint. Millie sprang lös. Badade i sand å hav.
Det spelades in roliga videosar. Vi åkte på någon lek- karusell.
Galet men roligt 😂
Charkbricka och spel.
Prat & skratt.

Mina barn och svärsonen är helt fantastiska.
De planerar å fixar. Och jag fattar nada.
De fyller mig m så mycket kärlek. Vi har så fina samtal. Och jag får vara en del av deras liv.
Jag är så tacksam för det.
Att vara deras mamma är ren å skär lycka ❤️
Tack för en underbar morsdags present !

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback