Livet

Som jag älskar det. Upp. Ner. Skratt. Gråt. Löv it.

I tisdags var vi hos Nene som flyttat hem till Göteborg. 
Hon klippte tjejerna. Vi blev bjudna på mat m prat.

Förra söndagen kollade vi på Nafine som spelade fotboll m sitt Angered .
Kul.
Och det fanns vitsippor där...

Somlig ville inte vara med...


Alltså - Galet mycket älskar jag dessa ❤️❤️❤️


Älskar hur kul de har tillsammans. 

När man inte fyllt i ögonbrynen...

GullKevin

Blommor i all sin enkelhet. 


Felicia och Dennis hade tejpat så det var bara att köra på m färg. 
3 lager å det blev så fint. Nu ska gardinskena och hyllor upp.

Alltså vilken lycka att jag får umgås i vardag & fest m mina barn.
Vi har kul tillsammans 💞


Firat mina fina kollegor Pia och Emma som fyllt/fyller 60 resp 50 🥳🥳

Moreno pizzeria vid Stigbergstorget.
Soligt och roligt. 

Järntorgets blommande körsbärsträd.


En dag på jobbet.


Fredagsmiddag hos Kevin. Kusin Oliver var med.
Vi hade varit på lägenhetsvisning före.
Kevin lagade sååå god mat.


Snyggt presenterat. 🥰😋
Valborg kom å gick.
Körde Cornelia till Gråbo där hon sminkade Jenny som skulle på bröllop.
Magiskt fint ställe - Gråbogården. 
Idag 1 maj å jag tänker inte demonstrera.
Städ. Tvätt och skruva hyllor står på schemat.

Kram på Dig 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback