Har inte skrivit på ett tag.


Orkidéerna blommar. Kommer fler stänglar.

Millie älskar sin skola. Hon lär sig snabbt men tycker att de andra hundarna e lite stora. Läskiga.

Sötnosen 🥰

 Tog tåget till Älvängen.
Studentfirande. 

Mamma Eva kramar om den nybakade studenten.
Matteo mitt äldsta syskon barnbarn 
 Stolt pappa kramar sonen.


Fina Matteo

Hela familjen Lindgren.


Goa Dorian slutade på förskolan samma dag. Till hösten börjar han förskoleklass 

Han fick ett fint collage..

Nästa student - Ture. Mitt kusinbaen.
Söta Maja, Kevins guddotter. Mitt kusinbarn.

Melina hade gjort fantastiska tårtor.

Såå fina och goda.

Kusinbarnen Klara och Lisa.

Studenten Ture m storasyster Klara.
 Ture e så lik sin farbror Stefan på denna bilden.

Jag hade Zebrakostymen på mig.


Fredrik morbror Greger och kusin Stefan.
Snillen spekulerar.


Överraskningsfest för Dina.
Det mest överraskande var att hon kom seeeent !!

Susi och Kevin.

Tacksam för allt roligt som händer. Att jag får dela så mycket glädje. 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback