Alltså på riktigt

Tiden bara susar iväg ! Solen har strålat varje dag.
Gräset är gult av torka. Vi ställde ut en skål m vatten till fåglarna på gården.


Felicia fixade godaste salladen å vi åkte alla till stranden å åt middag.


Kevin fick en present 😂 En doktorsväska!!
Millie var helt galen på stranden. Badade å grävde.
Njöt precis som vi gjorde.


Vi firade Ellen som tog studenten 🥳

 Kevin m moster och morbror 💞
 Kevin å fina morbror 
 Titt ut !!

Lycklig student !


Sambatåg.

Det var också Kevins födelsedag. 27 år ❤️🥳


Vi firade m smörrebröd å en kall öl.


Millie älskar honom, hon blir så glad att hon viftar svansen ur led. 

Vi åkte till Skår där Felicia mötte upp oss.


Mina barn tillsammans m Klara å Ture.


Studenten tog en nap 😅




Kevin gjorde ett prov och här får han mejl - han är antagen till läkarprogrammet i Kaunas 🥳🥳🥳
Som jag har fulgråtit av stolthet ❤️


Vi har firat m champagne flera gånger om !!

Mina syskon och jag har tagit ett fint farväl av Bengt.


Mina brorsbarns morfar.

 Tig sen tåget till Ystad.
Fira Vegas 40 årsdag.
Lekt m Natalie mitt gudbarn.


Kaos i tågtrafiken. En del av sträckan fick jag åka discotaxi 💃🥳💞


Vackra solrosor hade jag m mig.

Lekt m såpbubblor.


Vega fick ett äppleträd i present 

Nu måndag. Ny vecka.
Jobb.
Midsommarveckan.
Önskar Dig en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback