Lite mer Gotland

 Visby domkyrka.

 Tände ljus ❤️
 Vi körde söderut. Hittade en strand där vi grillade, värmde, korv.
Mysigt.





Här spelas Så mycket bättre in.
Vädret var okej. Kom en rejäl skur men då satt vi i bilen.

 Att strosa i Visby e mysigt 💞 Bästa sällskapet.



Kevin ❤️

Så fint innanför ringmuren.


 Hahaha bilden tagen på Fårö.

Fått många fina bilder som barnen har tagit. ❤️




Jag fick en go drink ,vi åt på LeMur igen.



Fantastiskt god mat.
Färjan gick mitt i natten så vi hade gott om tid.




I väntan på färjan. 
Tror vi alla sov, slumrade. 
Kom till fastlandet tidigt  Kevin började köra. Vi bytte ganska snart å jag körde oss hem.
Vilka underbara dagar. Tack för att jag fick åka med er.
❤️❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback