Vill ni se mer från sommaren?

Du har inget val. Jag skriver på. Ikapp.
Orsaken till blogguppehållet berodde på livet...och en ny mobil. Uppdaterad blogg app.
Och att tiden gick...
Men nu är jag här. Läser du får du gärna skriva en rad. Lämna ett hjärta. Tala om att du varit här.
Jag vet några som saknat mig....er jag ibland träffar på mpndags eftermiddan 😉
Ska se om jag och Mille ka  hälsa på er på måndag.

 Lotta min fina vän. Vi har känt varandra sen högstadiet.
Genom våra unga år när vi hängde på Götabergs vår favoritkrog.
Genom livet. Hon är Felicias gudmor.
Barnens vuxna kloka vän.
Victoria hennes dotter e sååå fin.
I våra liv har vi stöttat varandra för inte f*n har det alltid varit lätt.



En dag på Marstrand hade vi i somras. 


Helt underbart. Vi gick runt. Strosade. Fikade. Badade på nakenbadet. Pratade.
Satt på en klippa. Åt mat.
Millie var m Felicia.  Cornelia jobbade.

Köpt närodlade blommor på VillaToredal.


Millie Von Gosboll 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback