Torsdag

Väcktes av dottern som hade migrän i natt. 
Från noll till jävulsk smärta på kort stund.
Tabletter.
Spray.
Kalla handdukar. Is. Massage.
Fler tabletter .
Efter 3 timmar av smärta och kräkningar somnade hon om.
Sjukanmält sig på morgonen. 
Sover ff.
Stackars liten. Millie ligger nära henne. 💕

Jag har beredskap. Ett pass kvar. Går av imorgon kl 08.
Haft digitala möten. Ett uppdrag.

Idag ska jag städa köket. Slänga återvinning. Hur mycket papper/ förpackningar kan det bli ?!?

Ska svara på ett mejl också. Måste formulera mig. Välja ord.

Och ge mina Dahlior nytt vatten.




I tisdags hämtade Kevin mig. Vi åkte å handlade till honom. Vagnen blev fylld.
Hem till honom där vi packade upp allt som handlats. 
Lagade mat.
Kevin spelade musik. Fixade kycklingwraps till oss.

Älskar detta - göra vardagliga saker tillsammans. Allt blit enklare. Vi hinner prata om stort och smått.
Nu är jag part i målet , är hans mamma men vilken klok ung man han är. Hans hjärta är stort. Han är humanist. Han är sååå fin 💕
Bilden tog vi för att skicka till Arsham som är i Kenya.
Han jobbar som tandläkare där under en månads tid.
Probono.
Följer honom på instagram och vilket äventyr han är på.
Extraherar tänder på löpande band. Karies är ett stoooort problem. Godis är billigare än tandkräm.
Jobbar med utrustning som inte är i närheten av svensk...men han löser det. Lär sig massor.
Och alla dessa möten m människorna, patienterna.
Wow säger jag !
Och alla fantastiska djur han sett.
Arsham har ett såå fint och varmt hjärta!

Det var han och Kevin som ordnade en insamling i våras och körde ner till Ukrainska gränsen. ❤️❤️

Önskar Dig en fin dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback