Orkar du läsa mer...


 Tim på besök.
 Lena fyllde 40 och hade kalas.

Felicia körde. Vi hämtade Kevin Cornelia Elmin och Soran i stan. De hade varit på dagsfest på Nef.
Fulla som kastruller var de. Som hela IKEAs köksavdelning 🤪😜
Soran berättade de mest märkliga saker så som...nej det kan jag inte skriva 🙈

 Dorian hade tappat sin första tand och Gudfar Kevin gav honom en tjuga!
Challange - den vi alla har sett på instagram/fb/ tiktok.
Är den lättare att göra när man e full?!?!



Elmin har problem m balansen...




Några lyckades iaf. 
Det bjöds på tacobuffe och drycker av olika slag.


 Eva Lena Kevin och jag 
 Fraser och Soran
 Cornelia m kusin/ fadder Lena och Matilda. 
 StädSoran m Emelie och Molly.

Lena & Doran
 Victor fick godis
 Doran fick matlåda.
 Vi hade kul. Elmin och Soran var rushgas dvs bara hakade på till festen. Sååå kul.


Tjejer 💕💕💕💕💕
 Jag och brorsdottern Lena

Victor körde några till stan. Någon följde m honom hem. Felicia körde hem Millie och mig.
En rolig härlig lördag. 
Jag är så glad för att jag ofta får hänga m mina barn å deras vänner. Att barnen åker m på.släktkalas.
Tacksam 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback