Jo plötsligt händer det

Jag får göra en lååång berättelse för att hinna ikapp.
Jag börjar med detta...
Kevin min älskade son fyllde 26 - i juni !!

Middag m syskon och kompisen William. Tim råkade hamna på kalas men det var bara kul m en till gäst.
 Vi lekte. Målade av varandra utan att se ner på pappret.
 Dennis målade av Tim.
 Kevin och William målade av varandra.

 Inte helt lätt. Som vi skrattade.
 Tim och William.
 Vi hade en såå mysig eftermiddag & kväll.
 Gott att dricka och mumsa på.


Alla ritade vi.
Prat och skratt.
En dag att lägga i hjärteasken.
Jag är så lyckligt lottad som har så fina barn. Svärson. Och att barnen har så fina vänner.
Kevin - du e fantastisk. Godhjärtad. Varm. Jäkligt rolig. Du är en entertainer precis somdin morfar.
Du jobbar. Umgås m vänner. Tränar. Du är hjälpsam och ger även mina vänner ett handtag när så behövs.
Du e klok - älskar våra samtal. Ytliga. Djupa. Breda.
Underbart att få umgås med dig.
Jag hoppas du vet hur mycket jag älskar Dig ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback