Dagar

I bild och text. I fullstĂ€ndig oordning 😅

 Millie fick en födelsedagspresent av Tim.

 Jag tog taxi till Medicinareberget dĂ€r jag förelĂ€ste pĂ„ audionomprogrammet.
 Hon har varit nĂ€ra mig hela tiden.
 Snygg klĂ€nning nĂ€r jag skulle förelĂ€sa. 
 Marie och jag möttes för en fika. Typ halvvĂ€gs. Kaffe i termosmugg och hembakad muffin.
 HĂ€r har jag legat. Med Millie som sĂ€llskap.

Vi firade Mateo som fyllde 19. DÄ fick Dennis hÄlla hönan Agda.
 Cornelia har ordnat goda frukostar till mig nĂ€r jag inte kunde bĂ€ra.
 Gosbollen Millie.

 Kevin passar pĂ„ att sova nĂ€r han Ă€r hĂ€r. Han kan somna nĂ€r som helst. Hur som helst. Vinna VM i sovning 😅
 HöglĂ€ge nĂ€r det gjort ont.
 Gulle Kevin sover gott.
 Bimbimbap fr Lemon sushi pĂ„ Chapmanstorg. SĂ„Ă„Ă„ god.

Marie var hÀr pÄ spa - badade. Fixade sig.
Skönt att veta att nÄgon fanns i nÀrheten om.man halkar..
Cornelia lagade middag. Vin. Och senare pÄ kvÀllen fick vi ostbricka pÄ balkongen. Jag duschade Ä piffade mig jag ocksÄ. SÄÄÄ skönt.
Victor var hÀr. Han och Cornelia kollade film.

Marie och jag haltade in pÄ jobbet för att vara m pÄ möte. Bra Àmne.
Vi Ă„t god lunch.
Sen blev det AW m tc och sen med Vision.
Trevlig hÀng m gina kollegor.




Pia och jag besökte fotobĂ„set đŸ€Ș

 Björn Ranelid har gett ut sin 39e bok. Den Ă€r om hans skolfröken. Pratar om vikten att skriva för hand.
Kloka tankar.
TrĂ€ffade honom pĂ„ Vega och Davids bröllop. Han var vigselförrĂ€ttare. Gav alla gĂ€ster signerade böcker vid middagen. 
 Vi har haft fint vĂ€der under vĂ„r sjukskrivning. Kunnat sitta ute. Rasta Millie. 

Dricka vin...
 FĂ„tt nĂ„n ny kabel installerad...tv bredband...
Jag fattar nada. Tur mina barn gör det.
 Varit m pĂ„ Cornelias och Millies kurs. De e duktiga.

StĂ€dat badrummet m populĂ€ra produkter. Egentligen föredrar jag GrönsĂ„pa 😅
 Millie hĂ€nger i fönstret. 
 Planterat nytt i balkonglĂ„dorna. Blommor frĂ„n Lidl.


 Vi Ă„kte bil m syskonen pĂ„ facetime đŸ€Ș
 Röstat. Det var inte min röst som gav detta resultat.

Galet.
Hur tĂ€nker mĂ€nniskor?!?! 

Fanns en del partier dĂ€r bakom skĂ€rmen. 

Nu fÄr vi se om de fÄr ihop en regering...

Vet du? Nu har jag bloggat mig till nutid!!
Kul att du lĂ€ser. LĂ€mnar ett ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback