Helgen

Tog buss 300 till SysterYster och Svågern i skogen.
Blev hämtad i Skene.
Vi handlade mat innan vi styrde bilen hem till dem.

Middag.
Limoncello spritz.
Bubbel.
Kantarellrisotto till middag.
Prat kring köksön.
Mintuu.

Vi la oss ganska tidigt. Vaknade lördag kl 07.
Hämtade GP.

Satte på kaffe. 

Vi åt frukost.
Startade dagen. Långsamt.
Mätte lite i stugan - vi ska köpa en bäddsoffa. Och en madrass.
Tog m en mortel hem.

Tobbe & Linnea kom m pojkarna.
Johan & Eva kom m två av sina pojkar.

Ett barn fick plötsligt feber.
En familj åkte hem.
Vi andra åt kräftor. Drack bubbel.
Pratade. 
Söndag gick i långsamt tempo.
Jag fick skjuts hem och det var tur. 
Airfryer till Felicia och Dennis. 
3 par skor till.mig.
Bestick.
Morteln.
Skiftnyckel.
Tomater.

När jag kom hem upptäckte jag att jag glömt min handväska.
Messade m syster så imorse mötte jag Perra i Frölunda och fick väskan.




Idag måndag - jobb.
Det första blev avbokat när jag stod på hållplatsen.
Hem igen.

Nu tagit tåget till uppdrag 2.


Ett av de nya paren skor.

Nu mot uppdrag 3.


Tjong sa det i rutan.
Och där låg den - död.

Den fick bli begravd i en kartong.
Lilla pippi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback