Fredagsmys

Kevin och jag möttes upp på Lidl. Handlade mat - han gillar att ha sällskap när han handlar. Prata mat. Recept och vardagshändelser.
Jag gick till Hjalmar. Han åkte till Elgiganten för att köpa nya lurar. Jag tog vagnen.
Han svängde förbi lillasyster för att lämna en cola.
Han köpte pizza på Sannegården. Lämnade yoghurt till Felicia.
Sen hjälpte jag honom att bära in allt. Ink vin.
Varför jag gick, tog vagnen? Det fanns skäl...


Lycka att få umgås m sin son. Vara med ett av mina barn.
Vi packade upp matvarorna. Åt pizza. Drack gott vin. Pinotage fr Sydafrika.
Pratade om vår resa till KapVerde. Bokade biljetter t/r Amsterdam. Nu e allt klart.

Att få prata. Lyssna på min sons kloka tankar.  
Han e så fin ❤️
Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback