Sparkling

Först firade jag Eva som fyllt 40!!



Hon fick ett helt hönshus!
Nu saknas bara invånarna.
Sen till stan.
Mötte upp Marie, Camilla och Cristina.
Lite stros på stan innan vi checkade in på Post.
Kön var så lång pga tekniska problem bjöd de på ett glas 🥂
In på rummet.
Fixa oss. Tog ett glas vin.
Sen blev det BubbelMässa.




Glas och biljetter.

 Bubblet bakom blev min favorit.
 Denna engelska skumpa var också god.


Och den här.
Vi köpte goda ostar.
Prövade flera olika bubbel.
En del var...inte goda.
Andra smakade himmelskt.


Popcorn spillde över golvet.

Frukost på hotel e såå gott.

Frukt - olika smaker. Strukturer. Mumsigt.
Jag och Marie tog en promenad hem fr Post.

I detta nu är jag m Felicia på akuttandläkaren.
Cornelia jobbar.
Och Kevin och Arsham är på väg söderut. Mot Polen.
Hjälpsändning till Ukraina.



Önskar Dig en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback