Fredag

Ledig men dagen gick i ett.
Rasta Millie. 
Äta frukost.
Tvätta. 
Köra C till jobbet.
Fixa klart tvätten.
Köpa Dahliaknöl i Majorna. 
Hem.å hämta mobilen jag glömt. 
Till Kevin.
Packa alla fantastiska kläder, mat, hygienartiklar, mediciner mm som vänner har skänkt.
All denna kärlek. 
Kevin och jag grät, när vi såg små.små bäbiskläder.
Barn ska inte tvingas fly fr krig. Ingen människa ska tvingas lämna sina hem. Sitt land.





Kevin ritade en nalle.
Sen kom nästa glädjebesked. Arshams kusin har donerat medicinsk utrustning till ett värde av en halv miljon!
Vilken  gåva!
Kusinen är själv tandläkare och vet vad kollegor behöver.
Släp! De måste ha släp!
Lite samtal och jag tror det är löst.
Vänner 💕

Hämtade C fr jobbet. Sen tog vi fredag.
Mys framför tvn. Masked Singer.
Idag lördag - jag ska på äventyr!
Kul.

Ha en fin dag i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback