Felicia

28 år sen du föddes. En strålande vacker vårdag. 
Värkarna började vid frukost.
Mormor kom å höll mig sällskap.
VM i skridskor.
Modevisning på fashionhouse.
Tips som skulle göras.
Vi åkte till förlossningen vid 14tiden via Patrik i Gamlestaden för att tippa. Och hämta Cabdysom skulle ta över mixerbordet. Anders fick klara VM själv m ljustavlan.
Att föda barn är det häftigaste jag har gjort!
Du landade på mitt bröst lite före kl 20.
Den kärleken jag kände då hade jag aldrig känt förut!
Du kom m 48 cm lycka och 3190 gram kärlek!
Älskad från första stund.
Blåaste ögon jag sett. Lockigt hår. Så söt. Näpen.
Jag satt med dig i famnen halva natten. Utanför föll snön.
Magiskt.
Jag hade blivit mamma. Din mamma.
Du finaste Felicia ❤

I år firade vi dig m paketer och lyxig frukost!
Pannkakor m mutella.
Färska jordgubbar.
Nybakt bröd. 
Du. Dennis. Dina syskon. Millie och jag.
Vi sjöng för dig. Och uppvaktade med paketer.
Umgicks runt köksbordet.
Så härligt!

Ett av paketen innehöll en tavla. Målad av min kollega Sandra.

Finaste gänget.
❤❤❤❤

 Frukosten var så god.
 Din lillebror var ff ...onykter! 😄
 Papaya och Mango . Så fin tavla.

Felicia- jag önskar dig det bästa i livet. 
Jag finns alltid här för dig.
Och jag älskar Dig oändligt mycket.
Du är helt fantastisk ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback