Dagar

Så mycket som händer . Roliga saker. Vänner.
Jag har firat Purim. I år var jag jordgubbe!
Dock har jag ingen bild på det men när jag kom hem var det förkrök här. Ungdomarna skulle ut.
Jag gjorde entre som jordgubbe.
Succé!!


Dagen efter. Spår av 🍓 och 🌻



Cornelia googlade och fann recept på rissois.
De blev så god men nästa gång kryddar vi lite mer.
Snart ska vi gå kurs i hur vi gör kött a la farbro Joaquim.



Hahaha jag beskar en bild å här ser ni JordgubbsElisabeth.


Cornelia gjorde kvällsmat.



Fredagdmiddag made by Cornelia eller ja hon köpte smörgåstårtan.
 
Millie älskar att gå till Tant Marie. Hon springer dit.



Promenad m mina älskade döttrar och Mille.


❤❤❤


Balkonghäng.

Vi har rockat sockorna.

Hon spanar efter Cornelia 💕

Ljuvliga dagar. 
Barnen. 
Vänner.
🌞
Jag älskar livet. Att leva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback