Jul & Nyår

Dagar av ledighet. Lite jobb.





Nyår firade jag och Millie i Torestorp. 
Go mat. Härligt sällskap och ädla drycker. Två av mina tre barn var på fest m vänner. Den tredje, Felicia firade in det nya året med Corona. Hon och Dennis gick vara hemma. Jag svängde förbi m lite go mat, dricka, snacks så de hade något gott att mumsa på.

Jobbat, haft något uppdrag på plats. Något hemifrån köksbordet.
Promenader. Tvserier. Middagar.

Min systerdotter Jessica fyllde 40 häromdagen. 


Numera bor hon och familjen i Australien.

Middag i Mölnlycke,  potatiskaka m stekt fläsk. 
Tradition. Såå gott!
Stefan  Frida och Maja var där.
Älskar samtalen som blir . Kloka ord som delas.


Doggy bag till Felicia och Dennis. 

 Mildred och Lopita kom på besök. 
Tamales och ponche hade de med sig. Mat fr Guatemala - gott!


En mysig kväll.
Ponchen skulle toppas m rom! Mycket gott.


 Promenader.
 Millie smälter in i bakgrunden.


 6 januari firade vi Reis. Barnen kom på middag.
Millie blir sååå glad när hennes tvåbenta moster och morbror kommer.


Bananpannkakor till frukost.


Dorian fyllde 5 år! 🎉🎉🎉

 Tårtan var beställd av honom - choklad i kubik.

 Felicia Emelie och Millie.

Emileo, Jasmine och Matilda.
 Kapverde vann över Etiopien igår. Nästa match på torsdag. 

Tror jag i oordning summerat dagarna efter jul.
Idag måndag och ny arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback