Hmm vad tiden går

 Millie väntar på Cornelia 💕

En annan av Millies favoriter - Kevin.

Kärlek 💕


Påskfint 🐣🐥🐣

Älskar levande ljus.

Millie - Gosbollen.


 Millie badar. Hon blir sååå liten.
 Blir som en liten " tarm"
Döttrarna gjorde pastell.

De blev goda.

 Påskhunden.

 Hon gillar att sitta på balkongen. 
Varför det blev tre bilder vet jag inte 🤷‍♀️

Penseer som frösått sig växer under min balkong.
 Fina Kevin 💕

 
Påskmiddag m barnen.

Fick fina påskblommor av Cornelia 

Efterrätt.



3M , gänget. Millie. Mono. Milo.


FluffFluffFluff ,ljuvliga vår.



Har fått fins sms fr Malin och Hanna som är i Sydafrika. De blev guidade av en go vän till mig i Kapstaden. 


Bästa flyttgänget 💕
Moster och morbror har sålt huset. Ska flytta ner till Mölnlycke centrum men först mellanlandar de i Landala och i sommar på Hallontorpet.

Allt fick plats i förrådet på Shurgard.

 Någon kom direkt fr krogen till flytten !!
 Stjärnmagnolia i blom.
Familjen Åström - bästa
Trött Millie som haft kompisen Milo här en heldag.
Gullisar 💕
Idag söndag ska jag på Afternoon Tea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback