Oj va tiden går


Vinkat av dessa godingar som flyttar till Australien. 
Albin. Leon. Och Elias. 

Jessica min systerdotter. 

Jimi hennes man som är australier.
Sorgligt att vinka av dem. Tårfyllt.
På återseende.

Otroligt vackra blommor hos Hanna Wendelbo. 


Min fredagsbukett 🥰



Söndagsmiddag. Barnen, Dennis och jag.
Fin vän bjöd oss på detta. En go middag och minnas Zigge.
Oväntat men så kärleksfullt.
Tack fina Du ❤


Vi beställde sjuka mängder mat. Allt var såå gott utom pulled pork. Den hade gärna fått vara kryddigare.
Vi åt så vi storknade.



Älskar att hänga med dessa fina 💕💕💕





Vi steg upp 04:20.
Bussen gick 05:08.
Tåget 05:59.
Mot Örebro och kurs. Fördjupad handledarkurs.
Så bra. Matnyttigt.
Roligt.

Slottet vi bodde granne med.

Hotelfrukost 😋

Slottet på kvällen.


Lyxen m go frukost.
Bra kurs. Bra grupp. Tar m mig mycket kunskap hem.
Kom hem m tåget 18.
Direkt hem till Kevin. 
Där blev det skaldjursbonanza.
Sååå gott.

Kräftor. Räkor. Krabbklor. Aioli. Räksallad och bröd.
Kusin Klas 50 år!
Fest i Taubehuset.
Moster och jag gjorde oss varsin mojito.
Gästerna fick göra sina egna välkomstdrinkar.
Barnen var också där.


Skål!
Grekiska crêpes. Sallader. Oliver.
Mums så gott.
Musikquiz - Ellen , Lisa och Fredrik spelade och sjöng.
Såå kul. Duktiga de är.

Stefan och Frida  sjöng så det svängde rejält!
Underbart.



Mysigt m fest. Gäster. Dans och mat.


Lorensbergsteatern- Lill Lindfors m moster och morbror.

Svensk musikskatt. Så härligt m musik och sång.
Nu ska jag sova.

Kram på Dig 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett inlägg med många stora och små händelser och stor myshetsfaktor.

2021-10-19 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback