Millie

1.2 kilo ren kärlek ❤

Efter att Cornelia jobbat och jag haft möte hela dagen styrde vi mot Flyinge i Skåne. 
27 mil enkel väg.
Vi kom fram vid 17:30 .
Karin och Jonas välkomnade oss i till sig.
Valpar. Mamma Maggan m 3 valpar. Och 4 golden valpar. Katt. Och fåglar.
Födda och uppväxta i hemmet.
Kaffe m prat.
Papper som skulle skrivas.
Vi vände hemåt m denna lilla i Cornelias knä. Där sov hon hela vägen hem.
Vi parkerade vid halv elva.
Första natten var vi ute 2 ggr.
Lördagen kom och det var många "promenader" ut.
Hon har ätit. Kissat och bajsat ute.
Inga olyckor.
Lördag eftermiddag ringde Kevin. Han frågade om vi kunde gå ut på balkongen för han ville se henne.



Mötte honom ute.
På lördag kväll var jag på 1årskalas hos familjen Ranstam Lega. 
God middag. Gäster.
Natalie fick fina djur av mig.
Det hade gått bra för Cornelia och Millie hemma.
Söndag.
Då kom Felicia- hon kom så fort hon vaknat.





Valpmys 💕

Söndagsmiddag.
Rådjur fr Vara. Trattkantarellsås , kokt potatis och gele.
Alla barnen kom och Dennis som spelat match.
Innrbandy. De spelade oavgjort mot Floda.


Baconlindat rådjur. Blev sååå gott.


Dennis gosar m Millie.



En mysig kväll m Millie i centrum.
Mat m prat.
En fin kväll.
Idag är det måndag. Cornelia jobbar. Jag är schemaledig och hemma m valpen.
Önskar Dig en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback