Oops länge sen senast

Jag skrev här.

 Jag tog dagtåget till Umeå.
12 timmar allt som allt. Fr dörr till dörr.

I Tvärålund var det lite lite snö. 
Husägarn var inte hemma men m koden till låset kunde jag kliva in.
Servera mig ett glas rödvin och se på tv.
Husägarn kom hem mitt i natten.


Fredag blev att åka lastbil m Stefan. Bergtäkt t/r flera ggr om. Hänta saker här. Lämna där.
Äta lunch.
Mysigt.

 Många lastbilar har han.

 Nån korsning i Sörmjöle. 
 SPF e mer aktiv än PRO.

Traktorer stora som ...hus.

Fredag blev det middag m Tomas, Åsa och Oldy.
Så himla härligt gäng. Go mat. Dryck och massa prat.
Allihopen sov över hos Stefan.
Lördagmorgon for tre åt stan på kurs. Två av oss sov längre.
Frukost.
Och sen fixade jag mig för bröllop i Tavelsjö.
Körde Oldys bil dit- fy f*n vilken väg. Tjälskador och snösörja.
Kom fram till kapellet m bredsladd och 3 minuter till godo.
Kapellet i Smedjan. Så fin plats.
Min kusin Patrik som gifte sig m Margareta. 
Bruden fyllde 60 år samma dag. 

Daniel Lindström som vann idol för 17 år sen sjöng på vigseln.


De nygifta 💕
Patrik svimmade en vecka före bröllopet. Landade olyckligt och bröt lårbenet. Han var nyopererad så därav käppen! Min farfars käpp.

Middag för 80talet gäster.
God mat och trevliga gäster.

 Tårta.
Bröllopsvals.

Daniel sjöng igen. Han e god vän m min kusin.
De sjöng duett tillsammans!!

Kusinen kan sjunga 🎶

Mina 2 kusiners barn.
Felicia Agnes och Filip.

Jag m mina kusiner Patrik och Roger och deras barn.

En fantastisk lördag.
Stefan hämtade mig och vi for hem till Tvärålund.
Kommer fler bilder fr helgen i ett annat inlägg.

Trevlig fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback