Lördag

Klipptid kl 10.
Tog bussen till stan. Så behövligt m klippning.
Och en god kaffe fick jag.
Hem.
Hämta Cornelia och Millie. 
Första snön.
Förbi bolaget innan jag lämnade henne på jobbet.
En stund hemma innan jag skulle lämna bolagsvarorna hos Kevin som jobbade. 
Åkte m honom hem. Han fixade sig inför AW och jag adventspyntade hos honom.
Körde honom till en kollega.
Hämtade Cornelia på jobbet.
Vi åkte hem. Handlade m oss mat hem.
Vilade - hon hade värsta migränanfallet i fredags.
Jag var hemma hos Marie tsm m SaraT men fick gå hem.å ta hand om henne.
Sen ringde Kevin och undrade om jag kunde köra honom och kollegorna till Strike.
Så klart.
Körde dem.
Hem. Rasta Millie. Stannade till hos Marie och Majken.



De har kommit till rätta i nya lägenheten.
Och de hade köpt en fin tröja till Millie.
Millie fick leka och jag fick ett glas vin.
Sen blev det kväll på riktigt.

Ny stjärna på balkongen.
Första advent.


När jag städade hitta jag dessa fina lappar. Skrivna av Cornelia. 

Millie bäddade ner sig i Zigges korg.
Idag första advent. 
Vi ska alla till Lotta R ikväll på adventsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback