Dagar som gått

Dagar som gått, fyllda av jobb. Middagar. Och annat skojsigt.
Cornelia e fantastisk på att skapa vackert mysigt m mat.
Gott för både öga och mage.

En dag när Cornelia inte var hemma njöt jag av en pizza. Hon äter inte det så då får jag passa på.

Vårens fotvård - så skönt att bli ompysslad. God frukt. Mjuka fötter och snyggt lack.

Barnasinnet finns kvar.
Valborgsgrill m barnen och kusin Hugo m flickvän. Och två vänner till.

Dennis gungar i solen.

Älslade barn 💕

Ynnest att få vara tillsammans m barnen och deras vänner.
När klockan blev sen la jag mig. Somnar gott till prat och skratt.

Så här kan det se ut efter ett uppdrag.
Jenny T och jag skrivtolkade pressenkonferensen.


StoraGrå besiktades. Nja, inte så kul MEN jag har turen att ha en duktig svåger.
Han köper material så åker jag ner till honom å syster så fixar han bilen.

Dynan till balkongen som jag beställt på Galantplast har kommit.
Passade perfekt.
Så nöjd med den. Ger komfort och skapar en ombonad miljö.

Jaha där kom samma bild igen 🤷‍♀️

Fredagsmys.
Så gott. Fräscht.
Ost. Grönsaker m dipp.
Ett gals rosévin. 


Prins Zigge - han som vill vara nära. Social. Gosig.

Han e jordens finaste hund 💕


Chipsprovning.
Cornelia är m i Estrellas smakpanel.
Men dessa chips var inte goda.
De behöver inte sättas i produktion!

Igår söndag var Kevin och jag i Mölnlycke. 
Skulle hämta lite grejer.
Vi bjöds på lunch.
De ska flytta om drygt ett år. Till en lägenhet ner i Mölnlycke. De städar. Huset ska fotograferas. Det ska stajlas.
Det är ett fantastiskt fint hus.
Välvårdat.
Lycka de som köper det!



Morbror Greger.
Ung på bilden.
Jag ser så mycket likheter med kusin Klas. Kusin Stefan.
Men också Klara, hans äldsta barnbarn.

Som sagt Zigge vill vara med. Spana in vad som händer.
Gullisen.

Idag är det måndag. Jobbar hemifrån idag.
Kram på Dig !

Kommentarer
Postat av: Doris

Mysigt!!!!! Äntligen lite go läsning, har saknat att läsa din blogg ❤

Svar: 💕💕💕
Elisabeth T

2021-05-10 @ 13:14:30
Postat av: Anonym

Lite lik Kevin också!
Kram Camilla

2021-05-13 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback