Felicia 27 år

Grattis Du fantastiska dotter.

Du föddes en strålande vacker vårdag. Lika strålande och fin som Du.
Den kärlek jag kände när du låg på mitt bröst är obeskrivlig.
Hjärtat fylldes på alla bredder.

Idag firade vi dig.
12 mars.
Mango och Papaya var nyfikna på dina paket.



Paketer.

Skaldjur som Du älskar blev dagens middag.
Och som vi åt. Iallafall du, Cornelia och jag.
Killarna åt pizza!!

Räkor. Havskräftor. Baguette. Aioli.
Mums


Du ser nästan lite rädd ut för paketet Kevin kommer med.


Sen ser du vad det är !!
Våra händer.
Tätt sammanlänkade. 
Håller om varandra.
Då kom dina tårar.


Nu står de fint i skåpet brevid Dennis brevpress som han fått efter sin farfar.
Skyddade från busiga katter.

Felicia du fina. Varma. Omtänksamma. Godhjärtade. Du som kan bli hangry när du inte fått äta på ett tag.
Du älskar djur, hästar i synnerhet.
Tack för att jag får kalla mig din mamma.

❤❤❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback