Veckan


Vackra blommor i Domkyrkoparken.


Mina fyrbenta barnbarn.
Papaya och Mango.


Göteborg firade 400 år. Vi tog oss till Ramberget för att se fyrverkerierna.
Felicia och Dennis bjöd först på en fantastiskt god middag.

Första parkett. 
Så fint.

Cornelia blev myggbiten ! Helt galet stora bett!!

 Sommaren kom och jag packade badväskan.
Härliga timmar både lördag och söndag.
Hela Göteborg vaknade och de flesta var ute i solen.
På söndagen träffade jag dessa killar på stranden.
Leon. Albin. Och Elias. 


När jag ber Kevin ta bilder finner jag ofta denna typ av bilder!
Knasbollen.

Vi var på middag hos Lotta. Victoria var också där.
Mat m prat och ett härligt kvällsdopp.

Alla badade inte men fyra av oss iaf.


Det var riktigt skönt!




Kevin valde ett annat sätt att doppa sig på.
Vi andra tog stegen.


Vacker Allium blommar på gården.

I måndags var Camilla J här. När vi rastade Zigge lagade Cornelia middag.
Så god.
Gott, svalt vitt vin på balkongen.
Prat i kubik.
Camilla sov över här.
Tisdag - äntligen klipptid hos Fatosh.
Underbart att bli ompysslad.
Sååå nöjd.
Jobb, på distans och plats. Igår tolkade jag utomhus i solskenet.
Idag är det förberedelser inför morgondagens uppdrag. 
Och ett möte.
Sen ska StoraGrå tvättas. Gruset fr vintern ska dammsugas bort.
Tacksam över livet.
Mina barn.
Önskar Dig en fin onsdag!
💕

Kommentarer
Postat av: Doris

Underbart! stackars C, en allergisk reaktion på betten, jag har nämligen exakt samma problem :(

2021-06-09 @ 08:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback