Uppe m tuppen

Igen.
Zigge väcker mig i arla morgonstund- vill ut. Vi brukar möta Britta och hennes matte som är ute lika tidigt.
Ett varv runt fotbollsplanen.
Jobbade hemma igår kväll.
Hjäääälp - fick inte till kopplingen i zoom.
Uppgraderade min text on top sticka för nån vecka sen och nu såg det lite annorlunda ut.
Min kollega ringde en annan kollega så vi fick support och löste det.
Puh!
Igår kom Kevin förbi. Han och Cornelia satte upp de sista luckorna. Mitt tålamod räckte inte.
Hur svårt kan det vara att sätta rätt lucka på rött ställe? 🤷‍♀️
Tre luckor är lika stora men nån lite skillnad gjorde att de passde bättre/sämre på nån plats.
De flyttade runt. Lite kivandes och retandes m mig.


Nu är det klart så när som på två luckor- målaren får hämta dem då de är målade extra tåligt på " fel" sida.
Jaja.
Jag fick ett härligt ryck plockade undan och städade köket medan Cornelia duschade.
Det blev så fint.
Nu är allt vitt och inte längre i flera olika vita nyanser.
Idag onsdag. 
Jag ska få min dos 2 idag i Angered.
Hem.
Jobba i Frölunda.
Kolla på ett par shorts jag såg förra veckan.
Hoppas de finns kvar samt passar.
Hem.
Jobba hemifrån - mitt under Sverigematchen!!
Gaaah kanske kan jag sitta och se den samtidigt som jag tolkar.
Felicia kommer hit efter jobbet för att se matchen m oss.
Killarna ska se den m kompisar i stan.
Önskar Dig en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback