Trött

Lägger jag mig. En lång innehållsrik dag är till ända.
Zigge väckte mig tidigt.
Somnade om.
Tvätt.
Kl 12 kom luckorna. Skinande vita.
Vi fick färg att måla stommen med och här gick det åt h*****e ,min roller vägrade fastna. Den lossade och vips hade jag färg på min fina pyjamas. Ja det var verkligen fel klädsel..
Färgen gick igenom och in på bröstet! 😂
Jaja, den sitter som berget.
Cornelia målade på.
Vi vilade ett par timmar innan vi började sätta upp luckorna och lådorna.
Inte helt enkelt men nu är det bara 5 kvar. Orken tog slut.
C drog  till stan.
Jag kollde fotboll. Igen.
Skruvade fast ett par handtag.
Försökte få bort färgen. Nagelfilen polerade jag naglarna med. Lacknafta funkade inte. Jag är ff prickig.
Vanligt sandpapper på foten och bröstet!!!
Åkte å plockade flöder till min kollega Stellan. Pratade m moster. Hon berättade om deras magiska dygn på Bellora de fått av oss i 75års present.
Långrastade Zigge.
Nu ska jag sova.

Min fina blomma jag köpte ho Hannah Wendelbo. Skickade henne en bild och jag fick fina tips tillbaka. Jag ska knipsa av dem så den grenar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback