Oj vad fort denna veckan gick! oj,vad fort denna veck gick!

Måndag & fredag - de övriga dagarna swishade förbi. 
Onsdagen bjöd på tolkuppdrag som genererade 18 000 steg. Jag fick ihop en och en halv mil den dagen.
På trötta fötter landade jag hos Vega, David och Natalie.
Den sistnämda hade lite feber. Den först nämnda fyllde år. Han i mitten pratade om Irans kärnvapen m någon i Washington.
Själv hade jag svettiga trötta fötter.
Livet- så olika innehåll.
Det blev mat m prat och rosévin. 
Tårta.
Mötte upp mina döttrar som hade gymmat.
Åkte hem.
Fotboll på tv.
Torsdag en lång dag - övertid.
Fredag - möte hela dagen. Liite segt.

Vacker orkidee som jag fick av Mildred. 
Stellan och jag riggade för Sverigematchen på tc.
Stor duk, projektor.

Sverige vann.
Jag matade katterna och under tiden lagade C mat.


Kalvbiff. Sallad. Melon. Fetaost. Sparris.
Sååå gott.
Fotboll på tv:n
Rosévin. 

Passionsträdet fr KapVerde har tagit sig i solen. Växer och frodas.
Idag lördag. Klockan är 05:05 - Zigge har väckt mig.
Galet tidigt.
Önskar Dig en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa, Sverige vann 🙌

2021-06-19 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback