Mitt i allt kalasande

Skulle alla skåpluckor och lådfronter skruvas av, ner.
Jag har funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra med köket.
Totalrenovera.
Eller bara måla om luckorna. 
Till slut landade jag i det sista. Fixa luckorna och lådfronterna.
Via Palle fick jag kontakt m en målarfirma.
Fick ett pris.
I söndags när jag var trött efter lördagens fest skruvade vi ner allt. Jag fick ringa min bror för att få hjälp.
Trägen vinner och till sist var allt klart.


Här ligger de allihopa.
De små skruvarna nej gångjärnstapparna ligger i en skål.
De ska jag torka av och dra lite olja på. Allt enl min bror.
Vitt  halvmatt har jag valt.
MålarUffe kom och över balkongen langades alla delar.
I slutet av nästa vecka är de klara.



Under tiden får vi leva i detta.
Jag blir typ sjösjuk av att se allt.
Röra värre än...
Det där med att ha öppn hyllor e inte min grej. 
Jaja, tills nästa vecka ska vi nog stå ut.
Jag tror det kommer bli riktigt fint när det är klart.


Kommentarer
Postat av: Doris

Va skönt att piffa lite :) här i Lerum är det mest växthuset som får kärlek just nu, det mördas sniglar, som av ngn anledning ALLTID hittar in och det tjuvas tomatplantor

2021-06-15 @ 08:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback