Veckan

 Det blev trångt i Kevins hall!
Många lock.
Boxar.
God saker.


Denna termos !
Den dyraste ever 😂
Inköpt en sommardag i Båstad för 20 år sen. Bästa!
Håller kaffet varmt lääääänge.
Trotjänare.

När sonen saknar toapapper får mamma ta m en rulle eller två.
Semester. 
Sol och värme. Salta bad.
Njuter.
Tisdags var mina älskade barn ute till havs m Victor. Han har en stor fin båt.
Att bada fr båt. Hoppa. Åka i tamp bakom båt.
Fina vänner barnen har. Kusin Hugo var också med.
Livet innehåller allt, stort smått. Glädje & sorg.
Begravning för Cence - Nelitas pappa.
Så fin, ljus minnesstund.



Elinor hade gjort det fina hjärtat. Såå fint.
 Avsked av en make, pappa, morfar och vän.



Nelitas farbror m söner kom fr Holland.
Martin, han till höger höll ett fint tal.
Han ska gifta sig snart på Sao Nicolau ,KapVerde. 
En fin stund tillsammans. Prat och minnen som delades.


Jag åkte direkt till stranden. Bok i lurarna. En klippa.


Jag har alltid älskat att vara på stranden. Som liten kunde jag fiska krabbor i timmar.
Eller ligga på min solsäng å njuta.


Torsdag kväll - mötte upp Mia S. Vi åt god mat på Bee bar.
Mat m prat.
En ljummen var kväll.

Mina fina balkongblommor, inköpta hos Hannah Wendelbo. 
Så fina.

Fredag och ännu en dag på stranden.
Fredagskväll spenderade jag m fam RanstamLega - lika trevligt om alltid.
Gosade m Natalie.
Barnen är iväg på sin årliga toadtrip.
Örebro.
Falun.
Gävle. 
 Grillade.

 De badade.


Ett kalkbrott i trakten av Örebro.

Felicia och Cornelia har fångat dagarna på bild.


2021 års bild! 💕

Cornelia fotar storebror.
Coola bilder.




Hangry Felicia blir fastkedjad 😂


Kevin ❤

Dennis och Kevin

Ja, jag är partisk men han är fin, Kevin!

Papaya


Mango!.
När matte och husse är bortresta får mormor passa pälsklingar och bevingade barnbarn.
Fix å trix.
Nyköpta blommor.
Lek m katter.
Mysigt.

Lördag = den årliga dagen när jag tar bussen tilö stranden.
Bubbel.
Babbel.
Bad.
Marie, Cattis, Mia och jag.


Det som händer på stranden stannar på stranden 🙈
En del har fler blåmärken, skrapsår än andra ..
En heldag, 8 timmar av bubbel, babbel och bad.
Blev en tidig kväll kan jag säga...
Söndag = vilodag 
Nääää absolut inte!
Strömstad var målet, Näsinge flygfält.
Kevin fick ett 🪂hopp av sina kompisar, systrar, mamma m fl.
Vilken grej!
Han kidnappades och m ett örngott över huvudet fick han åka hela vägen dit.
Först där och då förstod han vad han skulle göra. 
Emil överraskade oss alla m att han också skulle hoppa!
Kul att dela denna upplevelsen tillsammans.










Marko heter han som skulle hoppa m Kevin.
Förlåt att bilderna kommer hullerombuller.
Selen ska på.
 TorrHopp
Hur ska man göra?!?


 Emil selas på av sin hoppkompis som jag tror heter Jonas.
Han passerade 9000 hopp på lördagen!
Marko hade bara 4500ish hopp!



Snygga mössor!



Kramkalas


Fina Niki

Nylandad Kevin 
 Åskådare - Håkan och Carina, Emils föräldrar.
 🪂🪂🪂

Nylandade ,adrenalinstinna !
Glada. 
Lyckliga.



4 glada - 2 proffs och 2 nybörjare



Vilken dag !
Tack alla fina som gjorde detta för Kevin!! ❤


Matstopp i Uddevalla.
Jag körde hem ,tjejbilen.
Niki körde killbilen och där var det ett par öl knäckta på vägen. 
Jag droppade Marie och plockade upp Victor på Vågmästarplatsen.
Körde hem dem till Kevin där festen fortsatte.
Spritluckan var målet för kvällen.
Jag åkte hem. Rastade Zigge. Tog en glas rosévin och summerade dagen.

Ja en vecka som innehöll extra allt.
Idag måndag, solen lyser bakom.molnen.
Jag ska...hämta blommor kl 17.
Fram till dess är det stilla.

Önskar dig en fin start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback