Varmt

Inte så kul att jobba men that's life. Snart semester.

 Även fallna blad är vackra. Blommor köpta hos Hannah Wendelbo.
Dahlior och andra fina vars namn jag inte kan.


Älskar att ha snittblommor hrmma.

När jag hade kört Cornelia till Saltholmen stannade jag till hos mamma.
Jag hade köpt m mig mat.
Fint att vara nära.

Detta är ett plåtlock, den sitter där det borde finnas en ventil för utsug.
Inte bra.
Den har ovanliga mått vilket gör att jag inte hittat någon ventil MEN Perra fixar.
Han tar bort mittdelen, sätter i en ventil sen målar vi den vit.
Klart!
Pratade länge m honom.
Hemma var det omöjligt att sitta på balkongen. Jag stektes...
Fick vara inne där det iaf är svalt.
Felicia ringde - hon och Dennis skulle till havet.
Hon frågade om jag skulle med. Först tvekade jag men sen ..varför inte?!
Ljuvligt kvällsdopp.

Tog med mig en god dryck.

Det var mycket folk även om timmen var sent.
Havet svalkade mig.
Hem igen.
Rastade Zigge för vilken gång i ordningen vet jag inte.
Gick till sängs.
Kevin messade.
Vi ska höras idag.
Vi sa go natt.
Han fick dock inte sova utan som den snälla storebror han är hämtade han Cornelia och körde hem henne. 💕
Zigge väckte mig kvart över 04.
Ut på promenad.
Jag somnade om.
Blev återigen väckt lite efter 06.
Skönt ute.
Nu på tolkcentralen, distansuppdrag. Sen ett på plats.

Två dagar kvar. I can do this.
Ut å njut i solen ! 🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback