Semester!

Efter en av de svettigaste dagarna går jag nu på semester!
Åka kollektivt utan ac är ett straff.
När jag väl kom hrm tog jag en riktigt kall dusch.
Cornelia och jag gjorde en god kycklingsallad.
Körde henne och Kevin till Linné- de skulle på aw men m olika kompisar.
Hemma gjorde jag lite och ingenting.
Hällde upp en kall cider 

Avnjöt den på balkongen. Pratade i telefon. Fina vänner.
Tog en sen kvällspromenad m Zigge. Mötte grannarna och deras hund Mono. Vi satt på gräsmattan, hundarna lekte. De fick varsitt tuggben.
Svalt att sitta ute i skugga.
En perfekt fredagskväll.
Idag är det lördag, Zigge & jag har redan varit ute 2 ggr.
Idag blir det stranden - njuta av sol och värme. Salta bad.
Ha en fin lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback