Hämtade blommor



Hanna Wendelbo, hon har en ateljé i Majorna. Där häntade jag en hink m blommor!
Jag betalade så klart men det var en liten peng.
Luktärtor ❤
Åkte till Mia S som fick plocka en bukett ur hinken.
Färgskala 2.0 😉
Hem.
Tisdag ,rastade Zigge. Packade ihop oss för en tur till SysterYster i skogen.
Men...


En rejäl punktering satte p för det eller iaf försenade det.
Ringde Falcks ,har en extra försäkring för detta.
Han kom provisorisk lagning.

Mot Backaplan.
Nytt däck.
Sen hem för att hämta Zigge.
Iväg kom vi.
SysterYster och jag hade ett par lådor och resväskor att gå igenom.
Alltså mycket hade sparats.
Betyg.
Ransoneringskort.
Motböcker.
Lagfarter.
Tidningsklipp.
Fotograferier på människor jag inte har en aning om vilka de är.
Jessica la ut dem i en Facebook grupp, Tvärålund.
Där fick vi en del svar.


Min mormor Viola och faster Gudrun i bagarstugan.

Min mammas små glasögon.

Farbror Harald och faster Esters bröllopsbild.
Morfar Hilding och någon för mig okänd kvinna.


Min morfar 💕

Min mamma 💕

Felicia 💕

Jag i ett par av min mammas glasögon 

Min morfar.


Av min mammas skidbindningar av modell TUFF skapade Albin en robot

Min älskade mormor Viola och morfar Hilding. 



Nathalies mumintåg som tuffat sig genom Sverige. Från Tvärålund till Göteborg. 

En fin dag m bubbel och skratt. Minnen.
Kväll m god middag. Rosévin och prat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback