Gårdagen

Hade bokat tid hos Fatosh på salong VictorNobless.
Hon hade tidgare en aalong i Haga där jag klippte mig förr.
Hon bytte bana. Sen kom hon tillbaks till frisöryrket.
Igår var det dags.
Kaffe m praliner.
Avstånd.
Bara en kund i schamponeringen.
Och det var värsta lyxen.
Varm handduk om axlarna. Mörkt rum m stjärnbelysning i taket.
Jag tycker ofta de stolarna man sitter i är obekväma men inte här.
Den blev till en säng, benstöd och när jag låg där blev jag masserad!!
Fatta, vilken grej!
Så skönt.
Vi babblade ikapp 10 år. Kom överrens om att ses över en flaska bubbel eller två.
Nöjd m håret och med en härlig glädje i kroppen pkte jag hem.
Först handlade jag.
Rastat Zigge hade Cornelia gjort. Och lagat mat.
Bästa grejen att få sätta sig till dukat bord.
Vi rastade Zigge.
Hon pluggade. Jag läste.
Sen blev det tv i sängen.
Skönt.

 Fick denna vild av moster Maggan.  Hon städar och gör många roliga fynd.
Här är jag och mina syskon.


Och moster Ann.

Älskar gamla bilder ❤

Kommentarer
Postat av: Sara

Var är före- och efterbilden?!

Svar: Du får se mig live !
Elisabeth T

2021-01-15 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback