Söndag

En vecka sen jag skrev sist.  Tiden bara går.


Millie 💕

Frukostfrallor fr Mohlins..och saffransbullar.
 På väg till jobb.
 Millies långa morgonpromenad.

Snö. Kallt. Vinter.
Så fint.


De e sååå goda.


Bustroll


Köpt kalendrar fr Dennis. Blir det någon vinst?


Millie tycker dammsugaren e läskig. Tryggt att sitta sängen.

Så himla fint m snö.


Mycket dofter - Prins Zigge gamla kläder som nu ska flytta vidare till en annan hund.
Jag grät. Saknar min prins. För alltid i mitt hjärta.

Chanukka hos Vega David och Natalie.
David gjorde latkes som serverades till köttet.
Soppa till förrätt. 
Vi spelade greidel. Natalie vann !!
En härlig kväll m fina vänner.

Min cykel e översnöad.


Jag fick en chanukka present. Chokladkalender där bitarna ska ha sällskap av bubblor.


Millie och jag kollar vintersport. Växlar mellan svt 1 och kanal 6.
Vintersöndagar.
Vi ska hämta C som slutar jobba kl 17.
Pratat m Kevin. Han är sjuk igen eller fortfarande.
Ska handla för honom senare idag.
Hoppas din helg varit fin. Och veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback