Sista semesterveckan

Dagarna rullar, de flesta har varit regniga och grå. 
Trist tycker jag som älskar sol, värme, strand och bad.


Att jag och barnen älskar mat vet ni redan.
Musslor toppade med räkor och kräftor. 
Vitlöksbröd. 
Vilken middag! 😋

Frukostar.
Tända ljus.

Prinsen Zigge. Många promenader blir det.
I ur och skur.


Klippt mig hos Fatosh sen åkte jag till Lotta .
Vi tog en promenad till Hovås badet där vi tog ett glas rosévin. 

Här var jag på 80talet m Jonas som surfade här.



Vacker resa hem genom stan.

Sen var det ju detta att jag missat att jag i år hade 5 veckor semester!!
Fredag ,jag och Marie åkte till havet. Promenad m lunch och bad.






Badnymfen Marie.
Fredagskvällen var vårt hem fyllt av härliga ungdomar. 
Kvällen slutade m att Felicia och Kevin ingrep i en misshandel.
Modiga, kloka barn.
Polisen kom. Ambulans.
En man togs av polisen. Den andre till sjukhus.
Tragiskt.

Lördag, Felicia och jag mötte upp familjen Ranstam Lega . En dag på stan. Lunch.
Hem till dem.
Så mysigt att bara hänga. 
David lagade middag.
Klockan var sen innan Felicia och jag tog bussen hem.


Igår kom mitt paket - röda små skedar och gafflar fr Rice.
På promenaden m Zigge hände något hemskt.
Från ingenstans kom 2 lösa hundar. En schäfer och en fralla och flög på min prins!!
Jävlar va jag skrek och levde rövare.
De släppte taget om Zigge som låg ner. 
Kom en kvinna i min ålder m en yngre man i sällskap.
Hon sa förlåt, oj.
Det var inte meningen.
Nä det hoppas jag verkligen inte!
Hon hävdade att kopplet gått sönder men det var inte sant. Hon har frallan lös utan att ha npgon som helst pli på den.
Jävla kärring!

Hon var så nonchalant!
Gick vidare ff med den mindre hunden okopplad!
Jag skakde när vi kom in. Cornelia kollade Zigge och han var tack och lov okej.
Han fick extra god mat som tröst.❤


På vår balkong just nu.

Önskar Dig en fin tisdag.

Kommentarer
Postat av: Doris

Men lille prinsen :(

2021-08-19 @ 10:53:09
Postat av: Jenny T

Men NÄÄ-ÄÄÄ! Fy för alltså för nonchalanta hundägare!! Stackars prinsen och dig ❤️

2021-08-21 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback