En vecka har gått

Blåbärsgröt variant ett.
Fantastisk räkmacka made by Cornelia. 

Blåbärsgröt nummer två.

Mmm good mat.


Banvaktarlykta fr min morfar. 
Någon typ av värmare. Från mormor & morfar.

Prins Zigge 💕


Dags att börja jobba.
APT.
Koppla ihop datorn och all teknik.

Stekt röding. 😋

Två vackra orkidéer, en fr Mildred. Och en från Camilla.


Hannah Wendelbo hade sin ateljé öppen. Buntarna var slut men då plockade hon ihop vackra dahlior som jag fick av henne.
Jag lämnade tillbaka hinken och vasen som jag fick blommor i för en tid sen.


Såå fina. 💕🌸

Ett glas rosévin smakar gott.

Lördag.
Kräftskiva och hejdå kalas i Torestorp. 
Kevin och moster Sonja.

Kevin och Matteo.

Cornelia,  Eva och Jimi.
Någon var så hungrig att hon stod upp å åt!!

Moi.

4 kg kräftor och 1 kg räkor åt vi upp.


Elias och Albin.
Snart flyttar de till Australien. 


Jimi Leon och Jessica.

Cornelia och Felicia. 

Eva m Willow. Dorian och Matteo.1

Brendan m Levon på axeln. Jimi ,Leon och Jessica.

Jimi & Kevin.



Leon och Kevin. 












Vilken kväll - heeeelt underbar!
Dansade så jag hade ont i tånaglarna dagen efter!
Sååå värt!



Pälsklingarna.



Söndag- en stund vid havet. Bok i lurarna och kaffe i koppen.


Cornelia- Du gör mat som både e vacker och god.
🙏
Idag, tisdag och jag har ett kvällsuppdrag.
På plats. Ska cykla dit.

Tack för att du läst ända hit. 💕


Kommentarer
Postat av: Doris

Underbart 💕

2021-09-01 @ 08:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback