Tiden

Den går vare sig jag vill det eller ej. Ibland fortare. Ibland långsamt. 
Nu är det 21 april.
Vad har jag gjort det senaste?


Firat Palle som fyllt 40!
Vi åt gott, mycket prat. Jag hade beredskap så jag körde. Marie åkte m mig.
Efter timmar vid brasan luktade jag hajk.
Fina vänner.
Hugo sov gott under filten.
En selfie .



Kusin Mia kom hit och då hade hon m sig detta tråg.
Min morfar har gjort det och jag funderar på om det kan vara så att jag har brännt in hans signatur.

Burit ner cykeln fr vinden . Pumpat och städat den.

Cyklade till Backaplan. Handlade canvasdukar. Liiite svårt att cykla m 4 lösa ramar! Tur att Eva jobbar där så jag fick hjälp. 

Här ligger en konstnär!

Han är den mest tåliga hund. Finner sig i allt utom tandborstning.
Tassa runt på lättspackel.
Tassavtryck.
Skapa.

Flera tavlor gjordes.

 En annan teknik.
Spackel & färg under plastfilm m god sås utsmetat och ost som han fick mumsa i sig. Under tiden " målar" han.


Såå fint 🥰




Handlat mozzarella och go bullar på Lilla Sur.


Lagat middagar.

Hälsat på mamma.
 Här lägger han sig när han är törstig. Han har alltid älskat att dricka vatten i badrummet. Han har en skål där också.

 Födelsedag! 14 år 🥳🥳🥳
 Klart han fick tårta.
 14 - en aktningsvärd ålder.


Promenad till Kevin. Mötte upp honom och Dennis. Vi fortsatte hem till Vega och David. 
Vi började m att köra permobil!
Med vänster fotens tår!!
Såå svårt! Men roligt.

David hjälper Kevin att justera permobilen.

Säkerhetsbälte på.
Jag körde också. Skräckblandad förtjusning.

Dennis också.
Assistenten Magnus och Vega körde också.
David vann ! Men han har också 40 år erfarenhet av att köra permobil. 
Ni kan söka på youtube,  MegaVega, där finns det en film från dagen, kvällen.
Det lagades mat. Gullades m Natalie. Pratades.
Så mysigt.

Felicia och Natalie.
 Killarna hänger skönt i solskenet.

 Vega och David hade köpt paket till Zigge ! 💕

Det fick han dagen efter. En boll och ett stooort paket med tuggben.


En gång var jag på Galantplast tre gånger men nu är dynan beställd. Kommer bli så fint. Och mjukt.


Han e sååå fin ❤❤❤

Nu dags att fixa mig innan jag åker till jobbet.
Skrivtolkar hela dagen.
Tack för att du orkat läsa ända hit.

Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback