Söndag

Ligger i soffan.
Nyhetsmorgon. Älskar nyheter. 

Zigge och jag var ute halv 6. Så skönt ute. Och tyst.
Frukost.
Cornelia vakande.
Lite prat.
Fixade m Sandro. En monstrera.
Alla Cornelias blommor har namn.
Hagvar efter morfar. Hennes biologiska morfar.
Evert efter morfar 2 - han jag kallar pappa.
Vivianne efter mormor.
Sandro fick bara ett namn. Oklart hur.
Nu är han klippt och satt i vatten. Nu hoppas vi han rotar sig så vi kan plantera honom sen.
Nu e hon på väg till jobbet.
Jag ska...nä ,jag ska fortsätta njuta av ledig helg.
Ska på lite konstvandring vid 16.
Hämta Cornelia när hon slutar jobbet och då åker vi till familjen Forbes.
Lena ska fixa Cs naglar.
Jag ska hänga m Fraser och flickorna.


Vacker Café au Lait 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback