Gamla bilder


De är från ett collage som Gunnar Bark gjorde till min 30årsfest!

Felicia ,här är hon ett par månader gammal.

Kadettbal i Karlskrona typ 1986 skulle jag tro.
Wow vilken helg det var.
Officerarna brukade aldrig ställa frågor eller ens tilltala kadettens sällskap men vad hände?!
Jo nån gubbe m mååpnga streck på axelklaffarna ställde en fråg till mig!!
Om segling. Om jag seglade.
Minns att kadett Hugosson höll andan när jag skulle svara.
Skulle jag kunna graden ? 
Jag klarade av det. Pust!
Svaret var att jag inte seglade. 
Efteråt höll jag på att svimma.
Tur jag hade pluggat på det där kompendiet jag hade fått om alla regler, gradbeteckningar och etikett vid bordet.


Jessica Sofie dopdag. Sankt Birgittas kapell i Göteborg. 
1982 i maj.
Den klänningen hade jag på examen i nian. På dopet. Och ett bröllop.
Där var även kadett Hugosson vittne.


Min mamma och jag. Knappt jag känner igen mig själv.
Tur jag minns jackan.
Osäker på var bilden e tagen.

Felicia - älskade Du! ❤

Johan ,mitt första syskonbarn och jag. Eltandborste. 
Hemma hos min mamma.


Denna trollunge e jag ! Tror det är hos farmor Göta och farfar Helge i Lycksele.
Sommaren -67.

Felicia här m Ozzy . Hon lika glad som alltid. Hon var ett enda solsken som barn.
Han rund som en boll!
Älskar foton. Gamla som nya.
Minnen.





Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för tillbakablick och delande av minnen!!

Svar:
Elisabeth T

2020-05-14 @ 06:36:43
Postat av: Doris

Underbara bilder!!!! Finaste kusin ❤

Svar:
Elisabeth T

2020-05-14 @ 08:22:49
Postat av: Anonym

Du och Felicia har ju samma kinder o leende! Kram Camilla

2020-05-16 @ 07:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback