Midsommarafton

Vaknade tidigt. Rastade Zigge. Åt frukost. Långsamt tog vi oss an dagen.
Ingen brådska.
Vi skulle vara hos Kevin efter 12ish.
Så varmt. För att inte säga hett ute.


Corona gjorde att Torestorp inte blev av i år.
Men vi kommer gärna nästa år. Allihop.
Bilden är tagen där för något år sen.

Denna bild såg jag på instagram. Så fin. Somrig.


Ingen midsommar utan regn! Kevin hade fixat så fint nedanför sin balkong. Stolar. Filt. Grill. Vatten till Zigge. Ölkyl.
Sen kom regnet. Vi hann sitta en stund.
Och Kevin och Cornelia hann dansa runt en pall.

Vi fick gå in. Spel spelades. Korvar grillades. Det dracks olika drycker.



En härlig bild m dem jag älskar mest av allt ❤

Basket spel. Inte helt lätt.

Beerpong m tomma glas.

Zigge sover mitt i allt.

Jag stannade ett tag sen gick Zigge och jag hem. I regn.
På vägen dit höll vi på att försmäkta av värmen. Nu blev vi blöta.

Planterade mina luktärtor tidigare på dagen. Nu hoppas jag de växer och blir fina.

Någon önskade få recept på flädersaft.
Min hår kreation dagen efter.
Midsommardagen.
Vi har handlat.
Om en stund kommer de på middag.
De jag älskar mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback