Helgen


Det blommar så vackert på balkongen. Gazania 😍

Kevin kom förbi - tog sig en tupplur.
Härligt.

Den lilla blomsterängen som skapats för de små bina.
Blommar vackert nu. Vallmon har blommat över.

" Blommor" kvar från morsdag.

Fredagskvällen hade vi en buffé av godsaker.
Ost.
Tryffelbrie.
En annan god krämig mjuk gräddost.

När jag på lördagen hade kört Kevin till Askim stannade jag vid havet.
Bok i lurarna.
God sallad.
Värme från solen.
Tig årets första dopp !
Ekorren såg jag vid mammas grav. Han drack vatten ur vasen.

Såå söt där den satt.

Frukost , rostad macka m ägg och varmrökt lax.
 
Söndagsmorgonen - Domkyrkan.
Cornelia skulle fixa Camillas hår inför hennes deltagande vid prästvigning.
Sofies stora dag. Nu har Göteborg en döv präst ! 🙏

Kevin spelade paddel på sin födelsedag. Kompisarna hade dock inte koll 😉 på det.

Grill till middag.
Det blev flankstek ,sååå gott. Det kommer vi grilla igen.


Färsk lök. Lime.
Och som vi åt ! 
Färskpotatis först kokt å sen stekt i smöööör.
Fetaost m vattenmelon. Grillsås. Hemmaslagen bea.
Vi blev mer än mätta.

Dagens första paket.
Från Dennis och Felicia.
Badbyxor m Biltema korvar på 😂
M matchande tröja. 


Sen fick han blunda.

Cornelia smög ner den på bordet. Där stod den när han öppnade ögonen.

- Har ni gjort en till mig ?


Ja, det har vi ! ❤

😍😍😍

Kevin blev mycket glad . 


En tår av glädje kom.

Jag hade min namnring på mig när vi gjöt den.
Man kan svagt se hans namn.

Det blev glads m extra allt till efterrätt. 😋

Den e såå fin. Unik. Så vi. Tighta ,tillsammans, styrka.
Kärlek.
Cornelia skulle möta Kickstjejerna för en kväll på Saltholmen.
Felicia körde henne.
Kevin hoppade av hemma ,han var trött efter gårdagens paintball m efterföljande festligheter.
Dennis och jag åkte med.
Fiskebäcksbadet.
Kvällsdopp.



Wow vilken helg.
Tacksam.
Älskade barn - Ni e bäst !
❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback