Fredag

Mötesdag. Skype. Denna gång ensam. De två tidigare mötena har jag haft sällskap men inte idag.
Eva jobbar.
Pia är ledig.
Hon firar tant Anki som fyller 75 idag!
Grattis!


Anki Du fina!
Tolk. Samordnare. Kollega. Vän.
Som vi har skrattat tillsammans. 
Löv som faller, kommer åter för att falla av igen. Och igen.
Det är ett av våra uppdrag. Du tolk. Jag elev.
Eller
Vita ,svarta ,gula hy..
Gapskratt.
Mats. Pernilla. Kjell. Gråbo. Jetta ,din blå bil.
Falkenberg.
Din fina pappa som gav mig mitt persontecken.
Det var stort.
Din fina mamma. Bror.
Din hund.
Du är så synonym m tolkcentralen i Göteborg.
Du har lärt mig mycket.
Galet att uppdrag bokades efter när jag kunde äta julbord.
Babyshower för mig m en gäng tolkanvändare 1993.
Fika hos min mamma ,ordnad av Dig för att  de skulle få fira Felicias födelse.
Det händer aldrig nu men jag är glad att det hände mig där och då.
Fina Anki ❤
Hoppas Din dag varit fantastisk även om en stol stod tom. Den där Gullan skulle sitta.

Själv har jag deltagit på apt nummer...?? Idag.
30 × 10 - 40 = 260 ish stycken.
Och vet du ? Mycket prat är samma som vi malde om på 90talet 😂
Skål på Dig bästa Anki !

Kram och Hurra !!
🎉🎈🎁❤🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback