Lördag

Var är solen ? Jag vill ha sooool!! Och värme. Strand, hav och böcker. Kaffe i termos .

Vaknade tidigt. Rastade Zigge.
Frukost m Cornelia.
Sen ringde Kevin. Han hämtade upp mig. Han skulle jobba men ville att jag skulle ta med mig hans bil.
Han ska hem till en kollega efter jobbet.

Jag körde hem hans bil. Backade in på hans parkering. Precis som han gör.
Cornelia mötte upp mig. Vi åkte hem.
En långsam början på dagen.
Eller...
När Cornelia åkt till jobbet kom HäxanSkurtant på besök.
Nu har jag samlat ihop Julporslinet i en låda. Och Grand i en annan.
Skapat ett antal auktioner på Tradera. Hoppas de kan glädja någon annan.
Sen fortsatte jag av bara farten. Fick några surdegar bortstädade.
Spelat wordfeud.
Nu kollar jag om en serie.

Ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback