Underbara barn

Igår, fredag, var de hemma hos Kevin tillsammans m kusinerna Hugo,Oliver och Simon.
De skulle äta mat, spela spel och tjôta.
Kusinhäng.


Deras sms-konversation.
Omtänksamma.
Kärleksfulla.
Fina.
Hela helgen e ett enda härligt kusinhäng.
Idag ska de på bio m Manuel, Maria och kusinerna.
Sen e det matlagning - indelade två å två. 
Förrätt.
Varmrätt.
Efterrätt.
Kusinerna bestämmer vad samt lagar, bakar fixar.
Maria och Manuel e med på ett hörn.
Ifjol gjorde de samma sak vilket mina barn uppskattde. De ville inte att dagen/kvällen skulle ta slut.
Söndag blir det återigen att träffa kusinerna då tillsammans m deras pappa.

Vad ska jag göra i helgen? Ganska så lite.
Lite spontantanitet gjorde att jag ikväll ska hem till Vega och David.
Mat m prat.

Nu ska jag fixa kaffe. Zigge e morgonrastad. Cornelia sover ff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback