Tisdag

Lite trött. Kom hem vid halvtvå-ish inatt. Kevin kom å löste av mig efter jobbet.
Snäll son. Fantastisk lillebror.
Efter en timma fick jag ett sms - de var på väg hem.
Läkaren kunde konstatera att det inte var äggstocksinflammation Felicia hade.
Men vad är det som ger henne sådana smärtor?
Jag somnade gott på soffan.
Trött av fixande m säng och Kevins lägenhet. Oron över sjuk dotter.
Kan tro att de båda sover gott nu. 
Han i sin nya säng.
Hon av utmattning.
På väg mot jobbet. Ska ha lära-känna-samtal m nya chefen, Anette.
Skrev lite stolpar när vi var på akuten igår.
Ute regnar och blåser det. Brrr - detta väder gör mig knäpp. Knäppare än vanligt.
Men snart hoppas jag få lite sol i ansiktet.
Värme. 
Jobba lite i ett sydligare land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback