30 dec - 1 jan

Vid lunchtid rullade jag tillsammans m Eva mot Torestorp.
Där bor min syster och hennes man Perra.
Det var ingen vanlig måndag för det var Perras födelsedag- 50 år!

Inte den snyggaste bilden men jag bjuder på den.
Perra e äkta. Genuint snäll. Duktig mekaniker. Hjälpsam. Fixar å trixar. Delar m sig av sin kunskap. Eldar. Gillar Öl. 
Hans syskon, bästa kompis, min moster och morbror.
Syskonbarn m familjer. Min bror.
En härlig gäng som bjöds på mat ,dryck. Kaffe å tårta.




Kvällen blev till natt som blev tillmorgon.
31 dec - då fyller min systerson år. 35 år🎉
Lite firande av Tobias.
Dagen gick i långsamt tempo. Barn lekte. Promenader togs. Jag läste, sov en stund.
Vi lagade mat tillsammans. 
Bytte om till snyggare kläder . Piffade mig.



Julfilter på nyår?!?
Eva och jag.



Tomtebloss i natten.
Drack Lanson - champagne jag fick av Cornelia. Jag har alltid tyckte om det och gärna det märket.

Skålade in det nya året under en stjärnklar himmel.
2020 - välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback