Måndag

Vinden viner fortfarande utanför fönstret. Något mindre idag än igår.
Helgen var fantastisk! Trots beredskap. 
Fredagskvällen blev en slapp kväll i soffan. Lite mys, Zigge och jag. 
Cornelia kom hem efter jobbet. Fixade sig och drog ut m vänner. Hon kom hem framåt morgonen på lördagen.
Sov gott.
Lördag, städ. Morgontv,vinterstudion. Promenad för att handla mat med bok i lurarna.
Lagade mat.
Lägenheten hade pyntats inför kvällens kalajs.
Kevin kom, vi åt middag.
Satte på en gammal film och både han och Cornelia somnade. Powernap inför kvällen.

De sov gott under varsin Ingabritta.
Dennis vänner! Vilka trevliga killar.

Det är visst så här krångligt man ska stå för att ta en selfie, enl Kevin. Det hade han läst.

Älskade barn. Mina fina fantastiska barn. ❤

Kevin och Dennis fick varsin öl.

Det spelades spel och musik. Tjôt i alla hörn.

Vackraste systrarna. ❤❤

Det fanns något för alla.

Det var preppat för fest av Cornelia och Kevin.
Och nya champagnehinken blev invigd.

Grattis och hurra för Dennis!


Senare drog de ut för att gå på SAK och ha kul. Dansa.
Möta fler vänner. Det blev en härlig kväll/natt.
Jag städade undan efter kvällen innan jag gick å la mig.
Söndag - frukost framför tv. Nyhetsmorgon. Film.
Storm ute.
Cornelia och jag körde mot Kungälv, Norrmannebo. 
Födelsedagsmiddag hos Dennis föräldrar.
Gott och mysigt.
På vägen hem handlade vi på ICA Maxi i Kungälv.
Promenad m Zigge.
Lite städ och sen blev det Så ska det låta på tv:n.
Helgen avslutades med fotboll Inter -Milan.
Wow säger jag, vilken match!
Sen hägrade en renbäddad säng med helt nya lakan.

Idag måndag - sportlovsvecka - jobb.
Ha det fint.

Sist men absolut inte minst kommer en hälsning:
Du är en fantastisk kvinna. Mamma & fru.
Kusin.
Min fina kusin.
Du e klok. Jävligt rolig.
Skinn på näsan. 
Stort hjärta.
Syster både lillasyster och storasyster.
Älskar att laga mat och är duktig på det.
Omtänksam.
Henke Lundqvist e ditt frikort. 
Umgås gärna m era vänner.
Middagsklubben.
Doris - Grattis och hurra för dig som fyller år idag!
Kram och ha en underbar dag. 🎉❤🍾🎈💃🥳🇨🇻💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback