En vecka går så fort

Söndagen började med en god hotelfrukost. Älskar färsk frukt !

Vi tog oss till flygplatsen men först tog vi en snabb sväng till det lilla köpcentret mitt emot hotellet.
Lufttorkad skinka.
En flaska ..
Sardiner i fina burkar. Någon tonfiskpastej.
Redan vid ankomsten till flygplatsen visste vi att planet var försenat med en timma.
Puh!
Vi tog en fika, strosade runt.

Fika på planet.

Inte särskilt gott...

Tog en bild, skickade till Micke min kollega.😉

Igenkänning i München från när vi flög till KapVerde. Här lekte vi m Dorian.

Sista takeoff, mot Göteborg.

Flyger i den mörka kvällen.
David hämtade oss. Körde Gabriella hemma innan de släppte av mig hemma.
Lyxigt.
Men väskorna kom inte...

Detta var det jag fick med mig. I Lissabon vägde min väska ett par hundra gram för mycket så jag fick ta ut mina böcker!!
Hoppas väskan kommer imorgon. ( det gjorde den, hemkörd å allt)

Möttes av detta - Cornelia hade köpt en champagnehink! Nu får vi boka in en kväll med bubbel & vänner.

Matchande krukor. Och de fantastiska händerna. Mina barns.


Han, prins Zigge ,var lite sur för att jag varit borta.

Cornelia ,hon kan t o m styla en säng!!

En vecka m jobb. Jobb. Promenader m Zigge. 
Upptäckte att jag var ledig på fredagen. Det var Cornelia också så vi spontanåkte till Ullared.
Kevin var med via facetime så hab köpte lampor.
En härlig dag.
Fredagskväll spenderad hos fd grannar.  Mat och bubbel m mycket prat.



Ja men vi lyckades handla en del. 

Tavlor. Lampor. Sängkläder. Baddräkt. Bh. Smink. 
Lite hyff bra att ha saker 🙃


Bäst att fota numret på kundvagnen så man inte tar fel. 
Langade in allt via balkongen!
Våra grannar måste ju undra.

Lördag.
Planen var att hänga m Kevin men så blev det inte men jag hängde i hans lägenhet.
Lagade mat.




Blev en del matlådor - hoppas de kan smaka.
Fixade.
Hängde upp gardiner.
Fixade lampa.
Mysigt.
Hade så klart varit roligare om Kevin varit med men han gjorde det han behövde.
I Ullared hade vi köpt kuddar till Marie så hon och Majken kom till oss.
Cornelia swishade förbi efter jobb å före utgång m vänner.
Kevin kom. Han mickrade Billypizzor sen drog han iväg.
Marie och Majken stannade kvar å kollade mello med mig. Skakade fram en charkbricka. Lite vin.
Mysigt m spontanhäng.
Mello?! Nja, det är ingen dänga jag nynnar på idag.

Idag, söndag, tvätten e klar liksom dammsugningen.
Cornelia jobbar.
Jag ska möta MiaSeger senare idag, vi ska åka en sväng.
Sen blir det matlagning för ikväll kommer mina älskade barn och Dennis på middag. 
💞💞💞💞

Ja, dagarna går. Blir till veckor. 
Jag är tacksam över mitt liv. Mina barn. Vänner. Kollegor.
Livet självt. 
Jag lever mitt liv så som jag önskar.
🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback